1. ZASTOSOWANIE I ORZECZALNOŚĆ GCS
- 1.1 Niniejsze OWS mają na celu określenie warunków zamawiania i dostarczania Produktów i mają zastosowanie, bez ograniczeń lub zastrzeżeń, do każdego zamówienia na Produkty złożonego przez Klienta w Witrynie. Są one przekazywane każdemu Klientowi, który o nie poprosi, i są dostępne w dowolnym momencie w dedykowanej przestrzeni w Witrynie.
- 1.2 Niniejsze OWS stanowią podstawę negocjacji handlowych pomiędzy HOORTRADE a każdym z jego Klientów, zgodnie z postanowieniami art. L.441-1 Kodeksu Handlowego. O ile strony nie uzgodniły inaczej na piśmie, niniejsze OWS mają pierwszeństwo przed wszelkimi odmiennymi klauzulami, w szczególności z ogólnych warunków zakupu Klienta.
- 1.3 Są oni systematycznie powiadamiani Klienta podczas weryfikacji jego zamówienia złożonego w HOORTRADE, co z konieczności oznacza pełną i bezwarunkową akceptację niniejszych OWS przez Klienta.
- 1.4 Fakt, że HOORTRADE nie korzysta w danym momencie z żadnego z postanowień niniejszych OWS, nie może być interpretowany jako zrzeczenie się jego prawa do późniejszego powoływania się na nie.
- 1.5 HOORTRADE zastrzega sobie prawo do modyfikacji i/lub dostosowania niniejszych OWS w dowolnym momencie. Tylko wersja obowiązująca w dniu złożenia zamówienia przez Klienta w Witrynie ma zastosowanie i jest wykonalna.
2. TWORZENIE / PROWADZENIE PROFESJONALNEGO KONTA KLIENTA
Funkcje konta firmowego
- 2.1 Utworzenie profesjonalnego konta klienta (dalej „ Konto profesjonalne ”) nie jest obowiązkowe, aby uzyskać dostęp do Witryny, ale pozostaje niezbędnym warunkiem wstępnym uzyskania dostępu do Witryny. korzystanie ze wszystkich funkcjonalności dedykowanych Klientom Profesjonalnym (w szczególności przeglądanie kart Produktów, części zamiennych lub cen Produktów) oraz składanie zamówienia na Produkty. W przypadku braku Konta Profesjonalnego Klient może jedynie przeglądać Produkty bez dostępu do ich opisu i/lub odpowiednich cen.
- 2.2 Utworzenie Konta Profesjonalnego umożliwia Klientowi wgląd w jego dokumenty (wyceny, faktury itp.) oraz historię jego zamówień w zarezerwowanym dla niego miejscu.
Tworzenie konta profesjonalnego
- 2.3 Każde utworzenie Konta Profesjonalnego odbywa się bezpośrednio online z Witryny, klikając zakładkę zarezerwowaną do tego celu na stronie głównej Witryny.
- 2.4 W związku z tym utworzenie konta profesjonalnego odbywa się przy użyciu jego wewnątrzwspólnotowego numeru VAT (klucz identyfikacyjny dla profesjonalistów). Klient zobowiązany jest do weryfikacji informacji zawartych w formularzu rejestracyjnym. Podczas walidacji Konta Profesjonalnego Klient jest proszony o przekazanie HOORTRADE wyciągu Kbis oraz dokumentu tożsamości jego kierownika w celu zapewnienia istnienia firmy i uniknięcia tworzenia fałszywych kont przez nieuprawnioną stronę trzecią.
- 2.5 Klient nie może w żadnym momencie zmieniać nazwy swojej firmy i/lub informacji dotyczących go i przekazanych do HOORTRADE ze swojego wewnątrzwspólnotowego numeru VAT.
- 2.6 Każda walidacja Konta Profesjonalnego oznacza znajomość przez Klienta i walidację niniejszych OWS w całości i bez zastrzeżeń.
- 2.7 Po uregulowaniu wniosku o utworzenie konta profesjonalnego HOORTRADE przeprowadza wszelkie przydatne kontrole w celu potwierdzenia informacji dostarczonych przez Klienta.
- 2.8 Klient może uzyskać dostęp do swojego Konta Profesjonalnego i całej Witryny tylko wtedy, gdy HOORTRADE potwierdzi utworzenie jego Konta Profesjonalnego, pocztą elektroniczną na adres podany przez Klienta.
3. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW
- 3.1 Każde zamówienie na Produkty musi być składane za pośrednictwem Witryny i pod warunkiem, że Klient utworzył Konto Profesjonalne, niezależnie od tego, czy Klient zażądał wstępnej wyceny.
Poproś o wycenę od HOORTRADE
- 3.2 Dla każdego z Produktów prezentowanych na Stronie, Klient może poprosić HOORTRADE bezpłatnie o wycenę na wybrany wcześniej Produkt(y).
- 3.3 Oszacowanie opublikowane na korzyść Klienta jest przesyłane do niego z tymi OWS i jest również dostępne z jego Konta Profesjonalnego.
- 3.4 Jeśli akceptuje warunki, Klient jest zobowiązany do zweryfikowania wyceny bezpośrednio za pośrednictwem swojego konta profesjonalnego. Ta weryfikacja wyceny oznacza pełną i bezwarunkową akceptację niniejszych OWS przez Klienta i stanowi dowód zobowiązania Klienta do otrzymania Produktów.
- 3.5 Akceptacja i zatwierdzenie wyceny umożliwia Klientowi złożenie zamówienia na Produkty i zapłacenie ceny za pośrednictwem Witryny, na warunkach opisanych poniżej.
Zamów w przedsprzedaży lub rezerwacja Produktów w Witrynie
- 3.6 Pod warunkiem, że jest to wyraźnie oferowane przez HOORTRADE, Klient może:
- Zarezerwuj produkt bez konieczności płacenia odpowiedniej ceny. E-mail z rezerwacją jest wysyłany do Klienta przez HOORTRADE w celu potwierdzenia, że jego rezerwacja została uwzględniona. Gdy zarezerwowany Produkt będzie mógł zostać zamówiony lub zamówiony w przedsprzedaży, HOORTRADE poinformuje Klienta o tym e-mailem.
- Zamawianie Produktu, którego nie ma w magazynie, uzupełnianie zapasów lub produkcja nowego Produktu. Gdy zamówienie w przedsprzedaży jest możliwe, Klient jest należycie informowany podczas przeglądania Karty Produktu.
- Zamów Produkt w magazynie i prezentowany na Stronie, zgodnie z warunkami opisanymi poniżej.
Wszelkie potwierdzenie zamówienia w przedsprzedaży w Witrynie oznacza pełną i bezwarunkową akceptację niniejszych OWS.
Płatność za wybrany przez Klienta Produkt dokonywana jest bezpośrednio w Serwisie, podczas składania zamówienia w przedsprzedaży. Jako takie kwoty wpłacone z góry przez Klienta nie stanowią kaucji w rozumieniu art. 1590 Kodeksu Cywilnego.
W przypadku, gdy zamówionego w przedsprzedaży Produktu nie można ostatecznie zaprojektować lub uzupełnić, HOORTRADE przystępuje do anulowania zamówienia w przedsprzedaży Produktów i do zwrotu zapłaconych z tego tytułu kwot.
Zamawianie produktów
- 3.7 Aby złożyć zamówienie, Klient może dodać Produkty, które chce kupić do swojego koszyka lub zatwierdzić wycenę, o którą wcześniej poprosił HOORTRADE.
- 3.8 HOORTRADE dokłada wszelkich starań, aby zapewnić możliwie najwierniejsze wizualizacje i opisy Produktów. Jednak elementy te nie są umowne, a HOORTRADE nie może ponosić odpowiedzialności w tym zakresie.
- 3.9 HOORTRADE nie przyjmuje żadnych zamówień na produkty wykonane na zamówienie lub produkty, które nie są prezentowane na Stronie, i zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdego zamówienia, które jest nienormalne lub nadmierne.
- 3.10 Klient może w każdym przypadku zmodyfikować swoje zamówienie lub wprowadzić poprawki do dostarczonych informacji, dopóki nie zostanie ono zatwierdzone i przed jakąkolwiek płatnością.
- 3.11 Aby potwierdzić swoje zamówienie, Klient musi zapoznać się z niniejszymi OWS i zaakceptować je w całości i bez zastrzeżeń.
- 3.12 Umowa zostaje ostatecznie zawarta między HOORTRADE a Klientem, gdy ten ostatni otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, zawierającą te OWS w formacie PDF.
- 3.13 Modyfikacja całości lub części zamówienia Produktu powoduje anulowanie zamówienia Klienta, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, HOORTRADE nie może zaakceptować tego żądania anulowania, dlatego produkty są dostarczane zgodnie z warunkami wstępnie zatwierdzonego zamówienia.
- 3.14 Wszelkie prośby dotyczące zamówienia należy przesyłać do HOORTRADE za pośrednictwem przeznaczonego do tego celu formularza kontaktowego na Stronie lub za pośrednictwem Konta Profesjonalnego Klienta.
4. CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI
Cena
- 4.1 O ile strony nie uzgodniły inaczej, Produkty są dostarczane po cenach obowiązujących w dniu złożenia zamówienia lub złożenia zamówienia w przedsprzedaży.
- 4.2 Ceny te są wyrażone netto i bez podatków (HT) i są płatne w euro. Nie obejmują transportu, żadnych kosztów celnych i ubezpieczenia, które pozostają w gestii Klienta, ani żadnych zniżek, które mogą być zastosowane.
- 4.3 Każdy zakup Produktów na łączną kwotę bez podatku większą lub równą {{ request.store.get_discount_trigger_level|format_value_for_store:request.store }} z wyłączeniem podatku stanowi podstawę do złożenia wniosku na korzyść Klienta o 5 % rabatu od całkowitej kwoty zamówienia bez podatku. W przeciwnym razie, w przypadku koszyka niższego niż {{ request.store.get_discount_trigger_level|format_value_for_store:request.store }} bez VAT, Klient nie korzysta z żadnego rabatu i nabywa Produkty po obowiązujących cenach.
Warunki płatności
- 4.4 Klient płaci cenę swojego zamówienia bezpośrednio na Stronie, przy czym płatność za jego zamówienie jest warunkiem wstępnym jego zatwierdzenia.
- W przypadku płatności za zamówienie lub zamówienie w przedsprzedaży za pomocą rozwiązania płatniczego w 3 ratach lub w 4 ratach kartą kredytową, usługa świadczona przez firmę ALMA (firma Alma SAS), zlokalizowaną pod adresem 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine oraz zarejestrowany w RCS Nanterre pod numerem 839 100 575, Klient zostaje natychmiast obciążony pierwszą miesięczną opłatą w momencie składania zamówienia lub przedsprzedaży. W zależności od wybranego rozwiązania, opłaty miesięczne będą potrącane co miesiąc, w rocznicę podpisania umowy sprzedaży, aż do pełnego zwrotu ustalonego w momencie zatwierdzenia zamówienia. HOORTRADE nie występuje w żaden sposób jako pożyczkodawca w rozumieniu art. L.311-1 Kodeksu konsumenckiego. Odmowa uznania przez Almę zamówienia za zamówienie może skutkować jego anulowaniem. Każde rozwiązanie Regulaminu wiążącego Klienta i HOORTRADE skutkuje rozwiązaniem Regulaminu lub umowy kredytowej pomiędzy Almą a Klientem. Płatność w trzech/czterech ratach jest możliwa za pośrednictwem naszego partnera Alma. Bezpieczeństwo płatności zapewnia ALMA i jej usługodawcy. Wszystkie płatności są chronione przez 3D Secure. Kwota zakupów: Tylko zakupy o wartości od 50 do 4000 euro kwalifikują się do płatności za pośrednictwem Almy Opłaty: Płacąc w kilku ratach za pośrednictwem Almy, Klient ponosi opłaty za zarządzanie prawne, które są wskazane w momencie składania zamówienia. Alma jest menadżerem telepłatności i wystawia certyfikat elektroniczny, który będzie stanowić dowód kwoty i daty transakcji zgodnie z przepisami art. 1316 i nast. Kodeksu cywilnego
- 4.5 Faktura zgodnie z postanowieniami art. L.441-9 Kodeksu Handlowego jest wysyłana do Klienta po zatwierdzeniu jego zamówienia i zawiera podsumowanie warunków złożonego zamówienia i odpowiadających mu kosztów. li>
OFERTY SPECJALNE I KODY PROMOCYJNE
- 4.8 Oferty specjalne, kody promocyjne i zniżki prezentowane na stronie są zasadniczo ważne, dopóki są widoczne. Strona zastrzega sobie prawo do zakończenia takich ofert w dowolnym momencie.
- 4.9 Z wyjątkiem przypadków określonych inaczej, kody promocyjne są ważne tylko raz na zamówienie. Aby kod został zweryfikowany w momencie zakupu, konsument musi spełnić wymagane warunki, aby kod promocyjny mógł się zastosować: minimalna cena, wybrany przedmiot, liczba przedmiotów, data ważności itp.
- 4.11 Walidacja zamówienia oraz jego płatność oznacza, że konsument zgadza się z ceną. Konsument w żadnym wypadku nie może żądać zwrotu za niewykorzystany kod rabatowy po płatności. Nie zostanie dokonany żaden zwrot, jeśli konsument potwierdzi zamówienie bez uwzględnienia kodu rabatowego. Warunki użytkowania, ważność i wartość kuponów oraz kodów promocyjnych są zmienne.
5. DOSTAWA PRODUKTÓW
- 5.1 Produkty zamówione lub zamówione w Witrynie są dostarczane na adres podany przez Klienta, zgodnie z wybraną przez niego metodą dostawy, wraz ze wszystkimi odpowiednimi instrukcjami użytkownika i instalacji. Dokumenty te mogą być również przesłane do Klienta na jego żądanie.
- 5.2 W przypadku zamówienia w przedsprzedaży, czas dostawy wskazany na Karcie Produktu jest czasem orientacyjnym, jednak Klient jest informowany o wysłaniu zamówienia, gdy jest to możliwe (Produkt wyprodukowany, Produkt zwrócony w zapasy itp.
- 5.3 Produkty podróżują na ryzyko Klienta.
- 5.4 Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta w terminie uzgodnionym z nim. Jednakże termin ten ma charakter wyłącznie orientacyjny i informacyjny, HOORTRADE dbając o poinformowanie Klienta o ewentualnym opóźnieniu w dostawie jego zamówienia Produktów. HOORTRADE nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnienia lub zawieszenia dostawy Produktów z winy Klienta lub wystąpienia siły wyższej.
- 5.5 Klient jest zobowiązany do sprawdzenia widocznego stanu Produktów w momencie dostawy. W przypadku braku zastrzeżeń wyraźnie zgłoszonych przez Klienta przy dostawie, dostarczone Produkty uważa się za zgodne ilościowo i jakościowo z zamówieniem złożonym przez Klienta. Wszelkie zastrzeżenia Klient musi zgłosić w ciągu 24 godzin roboczych (z wyłączeniem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy) od otrzymania Produktów. W przypadku niedopełnienia tych formalności żadna reklamacja nie może zostać przyjęta przez HOORTRADE.
6. INSTALOWANIE PRODUKTÓW
- 6.1 Instalacja Produktów sprzedawanych przez HOORTRADE Klientowi nie jest zapewniana przez HOORTRADE i pozostaje wyłącznie w gestii Klienta.
7. GWARANCJA NA PRODUKT
- 7.1 Kupując Produkt w Witrynie, Klient potwierdza, że jest doświadczonym profesjonalistą przyzwyczajonym do rodzaju nabywanych Produktów.
- 7.2 Klient oświadcza, że przed złożeniem zamówienia na Produkty przeprowadził lub przeprowadził badanie cech i wydajności tych Produktów, które uważa za dostosowane do jego potrzeb, a tym samym zrzeka się wszelkich sporów w tym zakresie. kropka.< /li>
- 7.3 Strony wyraźnie uzgadniają, że HOORTRADE zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności wynikającej z gwarancji prawnej za wady ukryte.
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- 8.1 HOORTRADE i Klient zapewniają sprawne wykonanie wiążącej ich umowy i odpowiednio ponoszą odpowiedzialność za konsekwencje wynikające z ich wad, błędów lub zaniechań oraz wyrządzanie bezpośredniej szkody drugiej stronie.
Odpowiedzialność klienta
- 8.2 Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość, precyzję, aktualność i dokładność informacji przekazywanych firmie HOORTRADE w celu utworzenia jego Konta Profesjonalnego i/lub za złożenie i zatwierdzenie swojego zamówienia. produktów. Każdy błąd z jego strony w odniesieniu do przekazanych w ten sposób informacji może wpłynąć na dostawę zamówionych Produktów i może spowodować dodatkowe fakturowanie Klienta przez HOORTRADE.
- 8.3 Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór Produktów, które zamawia w Witrynie i które ewentualnie odsprzedaje swoim własnym klientom. W związku z tym istnieje prawdopodobieństwo poniesienia wyłącznej odpowiedzialności Klienta w przypadku szkody wyrządzonej Klientowi lub Produktowi podczas sprzedaży Produktu przez Klienta lub jej konsekwencji, przy czym Klient pozostaje odpowiedzialny za jego obsługę posprzedażną. li>
- 8.4 Montaż i montaż dostarczonych Produktów odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Klienta. Podobnie wszelkie cięcie Produktu lub modyfikacja części składowej Produktu odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Klienta. W żadnym wypadku HOORTRADE nie ponosi odpowiedzialności za montaż niezgodny z zasadami handlu lub instrukcjami montażu i użytkowania.
- 8.5 Klient przyjmuje do wiadomości, że ponosi odpowiedzialność wobec HOORTRADE oraz, w stosownych przypadkach, wobec osób trzecich za wszelkie szkody jakiegokolwiek rodzaju powstałe podczas wykonywania umowy wiążącej go z HOORTRADE i zobowiązuje się do wypłaty odszkodowania temu ostatniemu z tytułu wszelkich konsekwencje odpowiedzialności, która może na nim spoczywać, z powodu obrażeń ciała, materialnych i/lub niematerialnych, następujących po sobie i/lub nienastępujących po sobie, wyrządzonych HOORTRADE, osobom trzecim, ich własności i/lub personelowi. Klient gwarantuje HOORTRADE przed jakimkolwiek regresem w tym zakresie.
Odpowiedzialność HOORTRADE
- 8.6 HOORTRADE wdraża wszystkie niezbędne środki, aby zapewnić Klientowi, w optymalnych warunkach, Produkty wysokiej jakości zgodne z zamówionymi. HOORTRADE przyjmuje pełną odpowiedzialność za Produkty, które sprzedaje Klientowi i zajmuje się wyłącznie wszelkimi reklamacjami dotyczącymi tych Produktów.
- 8.7 HOORTRADE jest zobowiązana wyłącznie do naprawienia szkód materialnych wyrządzonych Klientowi i wynikających z wad bezpośrednio mu leżących w związku z realizacją wiążącej go umowy. Ponadto nie może ponosić odpowiedzialności w przypadku szkód poniesionych przez Klienta w związku z niewłaściwym użytkowaniem lub montażem/montażem Produktów niezgodnym z dostarczoną instrukcją.
- 8.8 W przypadku powstania odpowiedzialności HOORTRADE, nie może ona przekroczyć całkowitej kwoty, z wyłączeniem podatków, zamówienia, którego dotyczy szkoda poniesiona przez Klienta.
9. SIŁA WYŻSZA
- 9.1 „Siła wyższa” jest definiowana jako każde zdarzenie będące poza kontrolą jednej ze stron i którego nie można racjonalnie przewidzieć w momencie zawarcia umowy zawartej między HOORTRADE a Klientem. Zdarzenie takie charakteryzuje się tym, że strona będąca ofiarą takiego zdarzenia nie byłaby w stanie prawidłowo wykonać swoich zobowiązań umownych, pomimo wdrożenia adekwatnych i właściwych środków mających na celu ograniczenie jego skutków.
- 9.2 Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności wobec drugiej strony za niewykonanie lub opóźnienia w wykonaniu zobowiązania wynikającego z niniejszych OWS, które wynikałoby z faktu, że druga strona po wystąpieniu przypadku siła wyższa, uznana i zdefiniowana przez francuskie orzecznictwo.
- 9.3 Przypadek siły wyższej zawiesza zobowiązania wynikające z niniejszych OWS na cały okres ich istnienia i żadna ze stron nie może w tym okresie ważnie twierdzić istnienia takiego przypadku siły wyższej w rozumieniu artykułu 1218 Kodeksu Cywilnego w celu uzasadnienia zakończenia stosunku umownego z drugą stroną. Gdyby jednak przypadek siły wyższej trwał dłużej niż trzydzieści (30) kolejnych dni, spowodowałoby to automatyczne wypowiedzenie niniejszych OWS przez jedną lub drugą ze stron, osiem (8) dni po wysłaniu zarejestrowanego list z potwierdzeniem odbioru powiadamiający o tej decyzji.
10. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- 10.1 Witryna, jak również bazy danych, teksty, dokumenty, informacje, obrazy, fotografie, grafiki, logo lub wszelkie inne dane są chronione na mocy art. L.111-1 i następnych Kodeksu własności intelektualnej i pozostają wyłączną własnością firmy HOORTRADE lub, w stosownych przypadkach, ich odpowiednich właścicieli, od których firma HOORTRADE uzyskała niezbędne zezwolenia na prowadzenie działalności.
- 10.2 HOORTRADE pozostaje właścicielem wszystkich praw własności intelektualnej (w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej) odnoszących się do Witryny, a także wszystkich praw własności intelektualnej zgłoszonych i zarejestrowanych w Narodowym Instytucie Własności Intelektualnej (INPI), odnoszących się do wszelkich innych charakterystyczny znak należący do niego i pod którym HOORTRADE prezentuje i sprzedaje Produkty.
- 10.3 Wszelkie powielanie i/lub przedstawianie, pobieranie, tłumaczenie, adaptacja, wykorzystywanie, dystrybucja, rozpowszechnianie i/lub komunikacja w jakiejkolwiek formie, komercyjnej lub nie, całości lub części praw własności intelektualnej posiadanych przez HOORTRADE jest surowo zabronione.
- 10.4 Klientowi zabrania się, w szerszym zakresie, wszelkich działań, które mogą bezpośrednio lub pośrednio naruszać prawa własności intelektualnej HOORTRADE.
- 10.5 Klient pozostaje ze swojej strony wyłącznym właścicielem praw własności intelektualnej, a w szczególności marki i logo, pod którymi może prowadzić swoją działalność.
- 10.6 Klient jest proszony o zgłaszanie firmie HOORTRADE za pośrednictwem formularza kontaktowego w Witrynie wszelkich nieuprawnionego wykorzystania praw własności intelektualnej firmy HOORTRADE przez nieuprawnioną stronę trzecią.
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych przez HOORTRADE jako administratora danych
- 11.1 Klient zostaje poinformowany, że utworzenie Konta Profesjonalnego w Witrynie, składanie i zatwierdzanie zamówień Produktów, drukowanie odpowiednich faktur, dostawa Produktów i, w stosownych przypadkach, jego rejestracja jako partner instalatora, mogą spowodować gromadzenie i przetwarzanie przez HOORTRADE dotyczących go danych osobowych (jeżeli jest to osoba fizyczna) lub dotyczących jego przedstawiciela i/lub jego uprzywilejowanych rozmówców, których wykorzystanie podlega przepisom ustawy nr 78-17 z dnia 6 stycznia 1978 r. w sprawie IT, Plików i Wolności oraz Rozporządzenia Europejskiego 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ( „ RODO ”).
- 11.2 HOORTRADE udostępnia Klientowi politykę prywatności opisującą zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych praktykowane przez HOORTRADE i dostępne na Stronie www.pro.casanoov.fr/privacy/ - www.pro.casanoov.be/privacy/ - www.pro.casanoov.it/privacy/ - www.pro.casanoov.es/privacy/ - www.pro.casanoov.de/privacy/ - www.pro.casanoov.nl/privacy/ - www.pro.casanoov.pl/privacy/ - www.pro.casanoov.lu/privacy/ - www.pro.casanoov.pt/privacy/ - www.pro.casanoov.at/privacy/ - www.pro.casanoov.ie/privacy/ - www.pro.casanoov.dk/privacy/ - www.pro.casanoov.fi/privacy/ - www.pro.casanoov.se/privacy/ - www.pro.casanoov.co.uk/privacy/ - www.pro.casanoov.cz/privacy/ - www.pro.casanoov.gr/privacy/ - www.pro.casanoov.hr/privacy/ - www.pro.casanoov.hu/privacy/ - www.pro.casanoov.lt/privacy/ - www.pro.casanoov.lv/privacy/ - www.pro.casanoov.ro/privacy/ - www.pro.casanoov.si/privacy/ - www.pro.casanoov.sk/privacy/ , niezależnie od tego, czy Klient jest połączony na swoje konto profesjonalne, czy nie.
Przetwarzanie danych osobowych przez HOORTRADE jako podmiot przetwarzający
- 11.3 HOORTRADE może przetwarzać dane osobowe osób trzecich dostarczone bezpośrednio przez Klienta na jego Koncie Profesjonalnym.
- 11.4 Zgodnie ze swoimi obowiązkami jako podmiot przetwarzający dane osobowe, HOORTRADE zobowiązuje się wobec Klienta do (i) wdrożenia wszelkich niezbędnych i wystarczających środków i gwarancji w celu przetwarzania i przechowywania danych osobowych w ścisłych ramach realizacji obecnych i zgodnych z wymogami prawnymi i regulacyjnymi mającymi zastosowanie w zakresie ochrony danych oraz (ii) zagwarantowania wystarczającej ochrony praw osób, których pracownicy przetwarzają dane osobowe.
12. JĘZYK GCS
- 12.1 Te GCS są napisane w języku francuskim.
- 12.2 W przypadku tłumaczenia niniejszych OWS na jeden lub więcej innych języków, tylko obowiązująca wersja francuska będzie miała pierwszeństwo w przypadku powstania sporu między Klientem a HOORTRADE, jakiegokolwiek rodzaju.
13. WŁAŚCIWE PRAWO I JURYSDYKCJA
- 13.1 Niniejsze OWS podlegają prawu francuskiemu.
- 13.2 Wszelkie spory, do których mogą powstać niniejsze OWS (lub jedna z ich klauzul) i/lub relacje między HOORTRADE a Klientem, dotyczące ich ważności, zastosowania, interpretacji, wykonania lub rozstrzygnięcia, jego konsekwencji i konsekwencji, są z zastrzeżeniem właściwych sądów podlegających jurysdykcji Sądu Apelacyjnego w Lyonie, w tym w przypadku postępowania uproszczonego, wielu pozwanych lub odwołania z tytułu rękojmi.